mozillaMedlem sedan juli 20011 084 inlägg Okej sitter här och proggar och har stött på ett litet problem, Jo min formulär blir konstiga, och autotexten hoppar långt ner jag har följande kod:
form method="POST" action="admin.asp?action=login">
Användranamn:<br>
<input type="text" name="user" class="input2"><br><br>
Lösenord:<br>
<input type="password" name="pwd" class="input2"><br><br>
<input type="submit" value="Administrera" class="input2">
</form>
och av det får jag följande resultatbild varför?
[Redigerat av mozilla den 02 dec 2001]
Del PeroMedlem sedan feb. 20003 785 inlägg skumt, du kan inte lägga ut en länk till sidan så kan vi kolla om det bara är så för dig eller likadant för oss?
------------------
mvh /
Get In ....?
mozillaMedlem sedan juli 20011 084 inlägg aha jag har kommit på vad jag tror att det är! Det är min iframe som ställer till det? någon som vet varför? och hur man får bort det? (inte iframe utan felet ;) )
och sedan undrar jag kan man stänga av autotext på något sätt?
Web-TorMedlem sedan nov. 200013 890 inlägg Du måste visa lite kod eller posta en länk till sidan för att du skall kunna få hjälp. ;)
och sedan undrar jag kan man stänga av autotext på något sätt?
Verktyg -> Internet Alternativ -> Innehåll -> Kopmpetera Automatiskt
------------------
/Tor
www.tor.nu
mozillaMedlem sedan juli 20011 084 inlägg k, men web-tor sidan blir fel när det ligger i min ifram
<center><iframe name="main" style="border:0 outset black" frameborder="no" scrolling="auto" width="597" height="100%" src="main.asp"></iframe><br>
men när jag öppnar den för sig själv så blir allt rätt? koden är exakt den som är där upp (fast med < i början)
sidan hittar ni http://www.onload.nu/axe/admin.asp i alla fall!
och sedan
Verktyg -> Internet Alternativ -> Innehåll -> Kopmpetera Automatiskt
Jo så kan man väll göra men jag menar om man kan stänga av den på min sida , så den inte kommer upp för någon av mina besökare?
Web-TorMedlem sedan nov. 200013 890 inlägg mozillaMedlem sedan juli 20011 084 inlägg Aja nu var ju min fråga egentligen om varför det uppstår men ser ut som ingen vet så jag får väll stå ut med det!