Jag har jätteproblem! jag har tidigare gjort mina sidor i ett programm som heter, ims webspinner allt har fungerat bra. Nu har jag vista och har laddat ner deras nya program, sitespinner. När jag nu redigerar mina sidor i detta program och sedan skickar sidorna med mitt ftp program så "försvinner" bilderna! Jag fattar ingenting. Bilder ligger ju på ftp servern och det har ju fungerat bra i deras gamla program
Ett ptoblem till, när jag kör upp sidorna som är redigerade i detta progra, (sitespinner) så hamnar sakerna på helt fel platser...
Hjälp.
Om jag nu vill byta till ett annat webdesignprogram, hur gör jag då? Jag kan väl inte öppna mina hemsidesfiler (ims*) i annat program än sitespinner eller???
silfverMedlem sedan apr. 200312 679 inlägg Har du kollat så att sökvägen till dina bilder är korrekt?
tantenMedlem sedan nov. 20051 596 inlägg Hej och välkommen stallrosa...
Om du nu är den jag tror... så hoppas jag verkligen att du inte kommer göra några större förändringar på din sida. Det är en sån skön blandning av tidig 90-tals design till modern på en del sidor och... i ärlighetens namn är den ju egentligen totalt befriad av ordning och reda så vad gör det om saker hamnar fel? :P
Jag håller precis på att lägga en länk tilll din sida hos en som vill ha den överst i sin länklista... så snälla förstör inte din "kult-image".
Säger jag som annars är jättenoga med att sidor ska validera osv.
Vilket inte alls var svar på din fråga... men, men... alla bilder syns hos mig!