DanneSt Medlem sedan feb. 2004 1 311 inlägg Frågan 1 mars 2007 12:02 #1 Vad händer med mina divvar??
Jag försöker få in ett lånat omröstningsscript i min befintliga webbplats (www.wiihaga.se/index.asp ) , men när jag includar poll.asp händer det nåt med placeringen av divvarna - de läggs ovanpå varann?! Tittar man på koden som genereras så ser jag inte nåt tok. Jag är inte kapabel att hitta felet, kan nån av Er??
J jarvklo Medlem sedan juli 2001 3 378 inlägg Hmm...
Länken i ditt inlägg är trasig...
Men är det https://www.wiihaga.se/index.asp det gäller så blir mitt råd att du bör validera din kod! :birp
Du har t.ex. missat en </table> på ett vitalt ställe som skulle kunna vara orsaken till att sidan får "spunk" ;)
DanneSt Medlem sedan feb. 2004 1 311 inlägg Hmmm, bör man inte koda när man har feber...? :bla
Validera? Sidan validerade innan jag försökte få in omröstningen. Ska kolla vad som felar. Men en tabell är inte stängd säger du? Ok...brb
DanneSt Medlem sedan feb. 2004 1 311 inlägg Jajjamen jarvklo, en missad sluttag var "spunket"! :) Tack för hjälpen!
DanneSt Medlem sedan feb. 2004 1 311 inlägg Men det var värre med valideringen av det lånade poll-scriptet...
J jarvklo Medlem sedan juli 2001 3 378 inlägg Det är en annan sak det - Validering kan hursomhelst vara en bra hjälp när man får problem ;)
DanneSt Medlem sedan feb. 2004 1 311 inlägg Absolut, har precis lärt mig ännu en detalj nu när jag lyckades få allt att validera... :bire