SkarreMedlem sedan apr. 20012 427 inlägg Jag använder följande klass till några textfält på en sida, och det fungerar (som vanligt) bra i IE, men i Netscape syns inte textfälten alls.
.textfields { width: 150px; font-family: Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif; font-size: 10px; border-top-width: 1px; border-right-width: 1px; border-bottom-width: 1px; border-left-width: 1px; background-color: #CCCCCC}
------------------
// Skarre
[Redigerat av Skarre den 19 nov 2001]
SkarreMedlem sedan apr. 20012 427 inlägg Jag bestämde mig för att inte skriva ut "class='textfields'" om man använder Netscape (med hjälp av ASP), och nu ser koden för textfälten i Netscape ut enligt nedan men de som syns ändå inte! :q
<input type="text" name="fnamn" size="30">
Jag testade t.o.m. att skapa en tom html-sida med endast ett textfält på, men där syntes heller ingenting. Vad är det som pågår?
------------------
// Skarre
[Redigerat av Skarre den 19 nov 2001]
SkarreMedlem sedan apr. 20012 427 inlägg Erik, du hann svara innan jag lade till den sista raden i mitt sista inlägg. Det kan inte bero på CSS:en i det fallet.
------------------
// Skarre
jorgenMedlem sedan feb. 20012 412 inlägg Hej,
är du säker på att du har med både <form> och </form>. Annars syns det inte i nätskräp.
mvh Jörgen :)
------------------
Varför bråka när man kan kramas?
SkarreMedlem sedan apr. 20012 427 inlägg *suck* Ibland förundras jag över hur puckad jag kan vara. :) Jag håller på och klipper och klistrar kod från en gammal design till en ny och form-taggen kom visst på efterkälken.
------------------
// Skarre