Hej, inte för att jag är så bra på dhtml men...
Sidan fungerar bra för mig (IE4 Win95) och jag har "inaktivera felsökningsprogramet för script" ikryssat i mina "internet alternativ" kan det kanske ha med det att göra???
Sen kollade jag i filen "meny.js" och såg att lastMenu visst var definierad, men till "null", som väl inte är någonting, eller...?
Min teori är allts att "felsökningsprogramet för script" tror att "lastMenu" är odefinierad efter som det står "null", men i verkligheten så är den ju definierad, men till ingenting! Så i praktiken så är allt som det ska, men i teorin (som är felsökningsprogramets värld) så blir det fel.
Hoppas att du förstår vad jag menade...jag gör det knappt själv... ;)
\Magnus
Tjaaaaaa...
Någon som är duktig på dhtml?
Jag har nämligen fått problem med en sida. När man startar upp den så funkar den på de flesta datorer, men på en del så kommer det upp ett felmeddelande:
"Ett fel har uppstått under körning.
Vill du göra en felsökning?
Rad: 198
Fel: 'lastMenu' är odefinierad."
Väljer man då Nej så funkar det som det ska, men det är samma sak på nästa sida (alla sidor har samma meny).
Hur kommer det sig att det funkar på en del datorer och inte på andra? På datorn på mitt jobb funkar det inte, men jag har en exakt likadan hemma med samma programvara och allting och där funkar det.
Kan ju tillägga ett några här på jobbet kommer inte ens in på sidan. Det står bara "Fel på sidan" i statusraden.
Det är alltså en meny som ligger i överkanten som spökar. Blir lite trött på det...funderar nästan på att falla för trycket från Sune och byta tillbaka till frames. ;)
För de som har tid och ork så ligger sidan på www.mariterm.se
Tackar för all tänkbar hjälp...