tanten skrev:
Prova med att sätta width inline på wrapper också.
Gärna! :) Men hur? Alltså vad menas med att sätta den "inline"?
25 svar · 1 063 visningar · startad av aasah · sida 2 av 2
tanten skrev:
Prova med att sätta width inline på wrapper också.
Gärna! :) Men hur? Alltså vad menas med att sätta den "inline"?
Samtidigt igen...:-)
1000px är väldigt brett som jag drog till då för att vara säker på att korsord skulle få plats och att det skulle bli scroll sidledes i så fall.
Så nu kan du ändra med värdena tills det blir OK .
Allt som har med utseende, layout att göra som finns direkt i koden räknar jag som inline :-)
Ingenting som flyger ur mig precis, fick fundera, men tror
<div id="wrapper" style="width:1000px;">
tanten skrev:
Samtidigt igen...:-)
1000px är väldigt brett som jag drog till då för att vara säker på att korsord skulle få plats och att det skulle bli scroll sidledes i så fall.
Så nu kan du ändra med värdena tills det blir OK .
Det verkar som om det funkar för båda läsarna att sätta om den vidden till 100%. På så sätt blir det omskalningsbart, och jag slipper inlines. Vi får väl se hur länge det funkar! Tack! :birp
:bire Men tänk på att 100% på wrapper kan bli vansinnigt brett mellan korsord och ledtrådar för de som sitter med väldigt breda skärmar om de inte minimerar fönstret. Med de kosrord som jag sett så kan du säkert sänka den till 70-80%. Tror det finns ställen på nätet där man kan se hur det ser ut i olika webläsare och med olika upplösningar men har förlorat adressen. Vet att man kunde koppla upp sig och kolla hur många sidor man ville under 24 timmar gratis förut. Någon annan som vet?