Du använder alltså doggelitos funktion med html-koden du visar?
Nej, det fungerar inte. Du använder ju document.getElementById() på båda ställena. Ska du ha med det i funktionen, då ska du inte ha med det i anropet. Skicka i så fall bara namnet på div:en som skall tändas / släckas.
Du använder alltså doggelitos funktion med html-koden du visar?
Nej, det fungerar inte. Du använder ju document.getElementById() på båda ställena. Ska du ha med det i funktionen, då ska du inte ha med det i anropet. Skicka i så fall bara namnet på div:en som skall tändas / släckas.
Jag förstår inte riktigt hur du menar. Jag är inte så haj på javascript. :l
Jag prövade att bara ändra så som du skrev tidigare, men det fungerar inte. Hur ska länkarna se ut?
Om du har ändrat javascriptfunktionen enligt mitt förslag ska du inte ändra länkarna.
Om du har ändrat javascriptfunktionen enligt doggelitos förslag ska du ändra länkarna till så som du skrev i ditt senaste inlägg.
Om du har ändrat javascriptfunktionen enligt mitt förslag ska du inte ändra länkarna.
Om du har ändrat javascriptfunktionen enligt doggelitos förslag ska du ändra länkarna till så som du skrev i ditt senaste inlägg.
Hur funkar det inte? Får du något javascript-fel?
Okay. Nu har jag ändrat scriptet så att det blev så som du ville ha det. Länkarna ser ut som i mitt första inlägg. Men det fungerar inte ändå. Jag har kollat felkonsolen i Firefox men den visar ingenting.