Som de ser ut nu måste jag markera texten för att den ska synas trots att den inte har samma färg som bakgrunden och när jag sedan "släpper" markeringen syns texten utan problem. Vad kan detta bero på?
Kolla bifogad bild. (övre bild, som det ser ut när man laddar om sidan | undre bild, när man markerar. )
Slår vad om att det, trots att du hävdar motsatsen, är så att texten har samma färg som bakgrunden. Du kanske inte har skrivit det i html-koden, men du kanske har färgat den mha css eller liknande?
Hur som helst, det går inte att svara på det utan att se kod. Så visa kod! :)
Slår vad om att det, trots att du hävdar motsatsen, är så att texten har samma färg som bakgrunden. Du kanske inte har skrivit det i html-koden, men du kanske har färgat den mha css eller liknande?
Hur som helst, det går inte att svara på det utan att se kod. Så visa kod! :)
Tänkte också det... men den teorin faljerar när man ser att endast halva rubriken är markerad :) skumt
Grejjen är att det verkar vara background: #f4f4f4; som strular, om jag tar bort background: #f4f4f4; syns texten utan problem, men det verkar som om det hamnar som ett lager över texten...
Förmodligen har det med bredden på nåt lager att göra. Jag hade samma problem på en sida en gång och Palle hade en lösning. Jag ska se ifall jag hittar den tråden.