webForumDet fria alternativet

Lager som bara vågar visa sig till hälften

HTML & CSS

7 svar · 272 visningar · startad av web00132

Medlem sedan maj 2001797 inlägg
Frågan#1

Hej hej! Ibland när jag går in på min sida med Firefox visar sig bara halva mitt lager. Klickar jag på 'uppdatera' så dyker hela lagret upp. Nån som har hört nåt liknande förut? Vad göra?

Ingen? :q

Medlem sedan juli 20013 378 inlägg

Hmm...

Det är ganska svårt att hjälpa dig om du inte länkar till koden/sidan som strular ;)

Medlem sedan feb. 20055 inlägg

Har också haft det problemet på vissa grejer. Vet iof inte riktigt om jag förstått dig rätt, men ska dock kolla hur jag löste det, om det överhuvudtaget var något fel.

Ah, det vore schysst! Jag har lite för rörig kod just nu för att presentera nåt, och alldeles för lite tid att mecka. Jag återkommer när jag fått lite ordning - då kanske det rent av har löst sig. Men det vore mycket intressant att höra hur du löste ditt problem Perb. :bire

Medlem sedan feb. 20055 inlägg

Tjenare, ledsen för att dröjt lite.

Jag måste tyvärr säga att jag inte kan komma på hur jag gjorde för att ta bort det, och är inte säker på att jag fått bort det helt heller.

Men ett tips är iaf att gå igenom kod ordentligt för att inte se att man missat någonting. Ska undersöka ytterliggare lite till innan jag kommer med slutgiltigt svar.

Medlem sedan apr. 2000313 inlägg

om du inte kan förse oss med kod, så gissar jag att det är en clearfix du behöver http://www.positioniseverything.net/easyclearing.html

Tack allihopa, men det har löst sig nu! Precis när jag tyckte att jag hade testat allt märkte jag att jag hade ett lager i ett annat, alltså <div blablabla><div blablabla></div></div>. Och i det innersta lagret hade jag helt enkelt inte skrivit hur brett resp högt det skulle vara. :r

254 ms totalt · 4 externa anrop · v20260731065814-full.a51de22e
123 ms — deklarationer (db)
0 ms — hämta statistik (cache)
125 ms — hämta tråd, inlägg och bilagor (db)
127 ms — ändringar (db)