Min spontana reaktion när jag ser en titel som den på detta inlägg är att nu är det nån newbie som är i farten igen... Men newbie på html är jag inte... å det är nåt som är rejält messed up här...
Hela grubblaren.se är skriven i asp och html. Satt och redigerade lite i article/default.asp nu under eftermiddagen. Hade inte så mycket som rört gb/default.asp. Men vips... Så fort jag sparade article så började gb att krångla. Går man in på gb nu, så syns inte all text. Man kan markera den och avmarkera den, å vips så är den där... sen kan den försvinna efter ett tag igen. Detta händer i IE, i FF ser allt ut som det ska.
Jag är riktigt, riktigt förvirrad just nu... Nån som har minsta aning om vad som orsakar detta?
Är tacksam för all hjälp jag kan få...
---------------------------------------
Efter lite testande och funderingar har jag kommit fram till så mycket att problemet måste ligga i klientspråket / på klientsidan. Annars skulle det bli fel i FF också.
Det har inget att göra med att färgen på texten skulle vara vit. Har testat mixtra med bakgrunden, men texten är osynlig oavsett bakgrundsfärg...
*suck*... Jag får krupp...