Hur gör jag för att kolla källan på en hel blokcerad sida, https://www.gangland.just.nu e adressen, snälla hjälp mig. jag måste verkligen ha lite koder därifrån.
Kolla källa?
15 svar · 375 visningar · startad av roppiz
det funkar inte ens med spara sidan som, dammit, snälla hjälp
Ähum, blockerad? Det var ju inte ens ett vanligt högerklick-script där ju.
Fast av det lilla jag såg av koden så är det inte mycket att kopiera. En style-tagg utanför htmltaggen var det första jag såg :OO
Re: Kolla källa?
roppiz skrev:
Hur gör jag för att kolla källan på en hel blokcerad sida, https://www.gangland.just.nu e adressen, snälla hjälp mig. jag måste verkligen ha lite koder därifrån.
om du "måste" ha koder(?) därifrån, maila och fråga ;)
Vilken "kod" är det du måste ha? (säker någon här som hjälper dig med det)
njeaa, det är inte så populärt med att fråga den frågan tror jag, asså jag ska bara ha en kod så jag kan "Fuska", på sätt och vis
roppiz skrev:
njeaa, det är inte så populärt med att fråga den frågan tror jag, asså jag ska bara ha en kod så jag kan "Fuska", på sätt och vis
Try us
vad menar du med try us?
roppiz skrev:
Väl, så länge det inte är direkt olagligt eller allt för patetisk så........ ;)
roppiz skrev:
vad menar du med try us?
Du sa att det inte var så populärt att fråga den frågan, så jag säger try us, dvs ge oss en chans att försöka hjälpa dig med det du vill ha hjälp med! :)
jobabr du med gangland eller?, jag vill itne fråga den frågan jag tror man blir bannad ;P
jo men jag menar inte från wf, utan från gangland
roppiz skrev:
jo men jag menar inte från wf, utan från gangland
Du lär juhe inte bli bannad om du ställer en fråga här, men om du försöker "fuska" som du utrycker det, och dom kommer på dig då är det en annan sak :e
Sidan e nerstäng på grund av fuskarna...
Fuska genom HTML? :q
den koden var inte mycket att hänga i julgranen...