wmasterMedlem sedan dec. 2001349 inlägg Brukar inte ha störra problem med html eller css men nu har jag ett problem som jag tänkte någon här eventuellt kunde hjälpa mig med.
http://217.208.126.18/chillside/
Det är nämligen så att jag vill att sidan längd ska gå ändå ner mot webbläsarens kant. Det vill säga height="100%" och ingen margin-bottom osv men jag får det att att stämma.
Vore trevligt om någon kunde hjälpa mig med detta. Ni url till css-filen i källkoden.
För övrigt blir nog detta mitt sista projekt med en design uppbyggd av tabeller, ska nog hädanefter följa alla rekommendationer och standarder med divvar och listor :)
JerpaMedlem sedan feb. 20032 532 inlägg Re: Problem med sidans längd...
Hade samma problem som du men fick detta svar o det löste sig:
Länk
wmasterMedlem sedan dec. 2001349 inlägg Hm tackar..
Testade detta och det visade sig att det löste sig i IE men dock inte Mozilla där problemet fortf. kvarstår :/
jarvkloMedlem sedan juli 20013 378 inlägg Kommer inte åt sidan för att se vad det kan bero på...
wmasterMedlem sedan dec. 2001349 inlägg Ursäkta, vad tvungen att starta om servern...nu är den uppe...
icaaqMedlem sedan okt. 20005 273 inlägg Kommer bara till localhost när jag klickar på din länk.
mv icaaq
wmasterMedlem sedan dec. 2001349 inlägg hm, testa nu? skall fungera
wmasterMedlem sedan dec. 2001349 inlägg Ingen som vet hur jag skall lösa detta problem som fortfarande varar i Mozilla?