Hej!
Jag har sökt igenom och letat och så, men inte funnit det jag vill veta :(
Jag har helt enkelt en form på min sida, uppgifterna som skrivs in vill jag sedan samla någonstans...vart vet jag inte, men inte till mailen, utan den ska lagras någonstans som sagt...
Det är en butik, men en väldigt simpel sådan än sålänge...
Vilket är det lättaste sättet, och måste man använda sig av ASP(som jag för övrigt håller på att lära mig...)?
Det var typ textfiler jag hade tänkt mig...grejen är att jag tänkte bara göra något lätt och fort nu, och göra en mer avancerad grej senare, med ASP och användare och så.
Måste lägga ut sidan så fort som möjligt...
Hur gör man rent kodmässigt för att skicka informationen till textfiler?
Jag har sökt massor, men jag tänkte försöka utan ASP, jag skulle bara vilja ha en enkel kodsnutt som lägger in informationen från textfälten till en textfil.
Om man inte använder sig av ev ASP, kan man då göra en sida som kommer upp innan informationen skickas till textfilen, som visar vad användaren har valt, och sedan får bekräfta valen?
Problemet med tex JavaScript och HTML är att de inte kan redigera eller spara data någon längre tid. Därför måste du tyvärr lära dig ASP, PHP eller liknande. Det finns färdiga system att ladda ner som man kan använda sig av. Kräver tyvär dock ett vist kunnande i respektive språk.
Ok, då får jag väl satsa på ASP direkt iaf då...
Har som sagt börjat lite med ASP, men tänkte lära mig mer innan jag verkligen börjar...
Finns det sådana system att ladda ner gratis? Och var kan man göra det?
134 ms totalt · 3 externa anrop · v20260731065814-full.55e59744