Hej!
Jag undrar hur man gör om man vill ha sin html-sida till sin handdator (Palm OS)? Finns det något program för detta? AvantGo har en lösning, finns det fler? Är det någon som har provat AvantGo och hur fungerar och vad kostar det?
3 svar · 254 visningar · startad av Frittebus
Hej!
Jag undrar hur man gör om man vill ha sin html-sida till sin handdator (Palm OS)? Finns det något program för detta? AvantGo har en lösning, finns det fler? Är det någon som har provat AvantGo och hur fungerar och vad kostar det?
Med advantgo är det bara att gå till "create channel" och ange en URL till den sida som du vill kunna föra över till din Palm. Kostar inget.
/nicclas - www.nyhetsrubriker.com
Hej och tack för ditt snabba svar!
Jag var lite otydlig i min fråga, det gäller vissa html-sidor på mitt företags intraweb som jag vill ha över i min handdator.
/Fredrik
[Redigerat av Frittebus den 23 apr 2001]
Då vet jag inte. Avantogo verkar inte stödja detta https://avantgo.com/help/cehelp/faq/faq_manage.html#3.10
Men AvantGo offers a separate line of products specifically for enterprise use. AvantGo is intended for consumer use only. Your company may purchase an AvantGo server that will enable all users to access the company's databases, Intranet and other resources.
Fast vad det kostar får du fråga Avantgo om :)
/nicclas
[Redigerat av nicclas den 23 apr 2001]