PMedlem sedan jan. 20012 204 inlägg Har inte en aning om var jag ska posta detta så jag lägger det här...
När jag surfat ett tag så brukar windows beryktade "blå-skärm" komma upp och säga att det är slut på stackminne.
Nån som vet om man kan göra något åt detta ?
------------------
/// P
Skaffar mer stackminne :o
PMedlem sedan jan. 20012 204 inlägg skärp dig erik_nordell :#
Detta är inget skämt-inlägg. Det är ett allvarligt problem. Men om du har lite stackminne så köper jag gärna det av dig ;)
Om någon har lite fler än hjärnceller erik_nordell så får ni gärna posta ett inlägg som svarar på frågan ;)
------------------
/// P
WibergMedlem sedan juni 20003 169 inlägg Tyvärr, mina hjärnceller räcker inte heller till. :)
------------------
//Wiberg
PMedlem sedan jan. 20012 204 inlägg Är det ingen som har så det räcker? ;)
------------------
/// P
Går visst inte att ta bort inlägg så nu redigerar jag detta så att ni inte ser vad jag skrev
[Redigerat av erik_nordell den 18 apr 2001]
Gå och hämta stackminnet kanske?
Man hör ju att det stuckigt iväg?
Nää nu ska jag sluta med min dåliga humor, förlåt :(
ChainsawMedlem sedan sep. 20001 124 inlägg Stacken är ett sätt för en programmerare att kunna skicka saker mellan olika delar i ett program. Om man får slut på stackminne betyder det att programmerarna har klantat till sig *rejält* någonstans. Stacken fungerar i övrigt ungefär som en papperskorg med omvänd gravitation.
------------------
Snyggt, Chainsaw. Tränar inför VM i core dump, ser jag?
@ndersMedlem sedan juni 200032 969 inlägg frågan passar oändligt mycket bättre någonstans i forumområdet os & program, så jag tror du har ganska mycket större chans att få bra svar där.
och då menar jag inte att chainsaws svar är dåligt, tvärsom. ;)
------------------
<A HREF="http://cartman.nu" TARGET=_blank>
all your base are belong to us!</A>
MattiMedlem sedan dec. 19996 592 inlägg test msg. ursäkta.
------------------
webmaster resources