hjd.se

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • silfver
    Medlem
    • 2003-04-03
    • 9709

Jag använder Opera för Mac OS X.
    Silfver Creations

Comment

• Melitta
      Medlem
      • 2003-09-13
      • 577

Ok, ska se om jag kanske inte ska byta rte mot en vanlig textbox istället då :/
      Damn Awkward.com, your take on awkward situations, short style..
      Min blogg.

Comment

• Spook
        Moderator
        • 2004-12-15
        • 950

Jag kör FF

Comment

• hltm
          Medlem
          • 2004-11-16
          • 501

Första intrycket är ju, onekligen, snyggt!
          Men - diverse småtankar högt/lågt:
          - Vad är vikitgast? Content eller klassificering? Att inleda en ny post med en stor fet ful (i sammanhanget) ful ruta m info när det skrevs, kategori & antal kommentarer? I don't like iaf, kanske ett diskret datum i ena hörnet, kanske kategorin i anslutning till rubriken? Rutan skall vara efter inlägge, punkt slut!
          - Jag såg inte HJD-rutan först,jag sållade bort den såsom en Google-ad(länka back..).
          - Jättebra med att låta användaren byta textstorlek - men överst i menyn?? Omgruppera goddam Kan vara tre små flikar på endera sida med bokstäver i olika storlekar tillsammans med title-taggar, betydligt bättre enligt mig iaf(?)
          - Kategorierna syns inte, försvinner helt under scroll/fokus. Vädret(aka ikonen) i Malung måste ju vara perfekt att lägga i ditt snygga sidhuvud m en title är dylikt. Man går inte till din sida för att kolla vädret
          Banners som pratar om "Valid XHTML, CSS" osv bajs suger som vanligt, men det är ju tyvärr typiskt för bloggare. Gillar man innehållet stannar man o läser, man stannar inte för att sidan validerar..
          - Däremot: "Drivs med: HJD blog 1.0" - lyft fram! Goddam, du har gjort ett eget bloggvertyg, varför inte ägna en sida med lite sköna screenshots på det för, det är verkligen något att lyfta/berätta om för en ny besökare.
          - Jag har fler åsikter men det viktiga (med tanke på mina kommentarer på andra saker ikväll...) är att du förstår att jag verkligen tycker att det här är riktigt, riktigt bra - snyggt & bra gjort.
          I am Sugardaddy, you are my apprentice

Comment

• Melitta
            Medlem
            • 2003-09-13
            • 577

Tack för ett bra inlägg, du har en hög poänger och jag har redan satt mig och klurat lite på ett bättre sätt att pressentera inläggen.

En sak hängde jag inte riktigt med på bara:
            - Jag såg inte HJD-rutan först,jag sållade bort den såsom en Google-ad(länka back..).
            Vad menar du där? Vilken ruta?

Att sidan validerar som den ska (peppar peppar ) kommer att flyttas till en ny undersida som pressenterar bloggen lite närmare.
            Hadde du mer åsikter så är jag mer än glad att få höra dom. Alltid roligt med någon som kan lyfta fram + och - på ett kreativt sätt
            Damn Awkward.com, your take on awkward situations, short style..
            Min blogg.

Comment

Working...