Som sagt. jag har lite problem nu. Jag e för övrigt ny här med. Jag håller på att designa om min hemsida. Hade tänkt ha en flsh meny. Men jag vill ha bort en sak som min kompis gjorde (han som gjorde all flash). Men filen blev i SWF eller SFW (vet inte vilket) jag laddade ner en compailer för att försöka fixa till det. Och jag tog bort de filerna som jag inte ville ha med (vet vad filerna inehöll) Så nu ndrar jag. HUR gör jag för att använda mitt "rippade" flash? Måste jag använda flsah program för att sätta ihopa det? hur gör jag då?(E nybörjare på flash) Så snälla. Hjälp mig!
Problem....
5 svar · 679 visningar · startad av Ankish
Nu vet jag inte hur ditt program som du använde är men det är väl antagligen bara att spara där och sedan ersätta den gamla filen med den nya?
Välkommen till wF också. :)
Har du fått fram en *.fla-fil?
Fråga din kompis om han har filerna kvar?
jag använde Sothek's SWF Decomailer 2002 Pro. Den delar upp hela flashen. Sen får man "Exportera" filerna, som SWF filer. Annars kan man gör de till GLA eller vad de heter med.
Ankish skrev:
jag använde Sothek's SWF Decomailer 2002 Pro. Den delar upp hela flashen. Sen får man "Exportera" filerna, som SWF filer. Annars kan man gör de till GLA eller vad de heter med.
Skriv över den felaktiga filen då och använd den nya swf-filen du har gjort. :)
Sen heter det fla, inte gla. ;)
ey, det var riktigt smart :) Tack så mycket! Det fungerade med :D