webForumDet fria alternativet

Flash_strul

4 svar · 463 visningar · startad av Askaj

AskajMedlem sedan okt. 20022 inlägg

Hej alla glada läsare av detta inlägg!

Jag har problem med min flash filmer det är nämligen så att det funkar fint i offline läge men inte när jag lägger upp dem på mitt konto. Det enda som händer när jag går in på min sida är att det blir en vit ruta och det står att filen inte är inläst om man höger klickar på den. Jag skulle bli glad om någon kan förklara för mig varför det blir så här, och ja jag har alla bilder som ingår i filmen i samma mapp som index filen.

TengbladMedlem sedan dec. 19998 277 inlägg

Jag antar att du har .swf filen med bland filerna också. Kan det kanske vara så att ditt webbhotell inte har stöd för flash filer (?)

AskajMedlem sedan okt. 20022 inlägg

Fortfrande strul

Jo det stämmer att jag har min swf. fil i samma mapp allt annat och ja webhotelet stöder flash eftersom jag får en gamal film att fungera. Så till baks på ruta ett om någon har ett bra svar så vore det trevligt med ett svar.

MVH Oscar

JaktJanneMedlem sedan feb. 20001 507 inlägg

Prova att uppdatera din Flashplayer, har fått liknande ngn gång och då hjälpte det med uppdatering.

Och välkommen till Wf.

hana78Medlem sedan aug. 200653 inlägg

jag har nu samma problem... filmen funkar bra på datorer med flashplayer 8, men inte på min burk som har 9:an installerad... känd bugg eller jag = idiot?

132 ms totalt · 3 externa anrop · v20260731065814-full.30151723
0 ms — hämta forumlista (cache)
0 ms — hämta statistik (cache)
129 ms — hämta tråd, inlägg och bilagor (db)