PeckMedlem sedan mars 20014 inlägg Mina swf fastnar eller vissas ej i mainframe fönstret i Netscape. Kan någon vara vänlig att hjälpa mig att lösa det så hade jag varit evigt tacksam.
Funkar bra i leftframe.
Det hänger kvar när jag klickar på gif:en tillbaka. I IE funkar sidan perfekt men jag har lite problem med Netscape. Sen, vissa flashintro vissas fel eller inte alls.
Hoppas på svar.
Länkarna är DreamWeavers swf och övriga är Flash4-5.
Mvh
Peter
------------------
Peck
Hej och välkommen till Wf, om du undrar så jag tog bort din dubbelpostning :)
Lite svårt att reda ut hur det ser ut, du har ingen länk så vi kan se hur det ser ut ?
Hur blir det om du kör utan frames och öppnar HTML sidan i NS som Flash genererar ?
Det jag kan tänka mig är att ditt plug-in till NS behöver uppdateras.
Det där med introna, är det oberoende av browser så är det nog din movie som spökar.
Som sagt det vore bra med länk.
------------------
Janne
"Att komma i tid till ett möte
är bara slöseri med tid"
[Redigerat av JaktJanne den 06 mar 2001]
PeckMedlem sedan mars 20014 inlägg Ursäkta, jag glömde länken. www.web.arena.se/~webprope
swf hänger kvar i Netscape när man klickar tillbaka. ( bara i mainframe inte de andra)
Intro syns inte på: www.stockeboda.se och .dk i Netscape
man måste gå till: www.stockeboda.se/index2.htm. eller .dk
Evigt tacksam för en lösning.
Mvh
Peck
------------------
Peck
Har tyvärr inte NS, den har ej bivit installerad efter formattering så vi får hoppas att någon med NS hör av sig. Snygga sidor för övrigt, de funkade bra i IE4.
------------------
Janne
"Att komma i tid till ett möte
är bara slöseri med tid"
FlashXMedlem sedan nov. 19991 033 inlägg En snabb gissning är att du döpt swf-filen till Svenskt intro.swf
Testa med Svenskt_intro.swf istället.
PeckMedlem sedan mars 20014 inlägg Ett stort tack till FlashX.
Tack för att du hjälpt mig med mina problem med sajten.
Jag råkar ändå ut för att vissa swf:er
hänger kvar när man går tillbaka.
Kan någon med Netscape och alla plug-ins kolla sidan, så hade jag varit tacksam. Men tack vare FlashX så syns alla swf:erna. har lite justeringar kvar att göra sen bara.
Gå in på: www.arena.se/~webprope
Tack än en gång.
Mvh
Peck
------------------
Peck
PeckMedlem sedan mars 20014 inlägg Sorry! www.web.arena.se/~webprope
------------------
Peck