Är det någon som vet vad som har hänt med communen.
communen
12 svar · 1 735 visningar · startad av stygg
stygg skrev:
Är det någon som vet vad som har hänt med communen.
Dom har inte förnyat sitt domän av någon anledning.
När jag pratade med en av dom för ett tag sedan så sas det att en ny version av C inte är aktuellt längre, eftersom jobb och studier kommer före.
Det kan ju vara så att dom bestämt sig för att stänga C för gott, vet inte hur det ligger till.
Hur som helst är det isåfall sjukt tråkigt.
Kanske dags för andra att ta över? Men det kanske inte finns tid eller intresse?
Jo, det skulle vara intressant, med tanke på mängden kunskap som finns där, i trådar och alla duktiga medlemmar.
Samtigit är det inget man klarar av själv, eftersom det säkert är en del att stå i.
Den sidan har väl varit kraftigt inaktiv i flera år nu? Va inne för några veckor sen och kollade och det var precis som förut (säkert nåt år tidigare jag var inne sist) bortsett från några nya inlägg i forumen.
Jo, stämmer, beror sannolikt på tidsbrist.
Därför kan det vara så som jag säger, att dom inte förnyat domänet igen.
Trist tycker jag...
Jo det är säkert väldigt mycket att göra om man ska driva den vidare.
Dels ska man sätta sig in i hur allt är uppbyggt om man inte vill göra om den helt och sedan måste man locka till sig besökare genom ett bra innehåll samtidigt som man får besökaren att känna sig delaktig.
Trist att ingen har tid med communen längre, men det här forumet är också ok.
Kan någon förklara för mig vad communen är/var?
Låter ju intressant.
Communen är/var ett svenskt flashforum med tutorials, forum m.m.
Måste säga att det är himlarns trist att Communen läggs ner, en protestlista någon?!
En väldigt bra sida att "falla tillbaka" till... hoppas att det fortsätter att driva den, eller låter den ligga kvar uppe på någon adress iaf..
fumus skrev:
Måste säga att det är himlarns trist att Communen läggs ner, en protestlista någon?
Kom nu ihåg att det jag skrev i mitt andra inlägg bara var en gissning.
Jag vet ingenting om hur det egentligen ligger till och sist jag pratade med en utav dom så sa han att det inte finns någon av de tre som har tid att "hålla på" med sajten.
Vill bara poängtera det, jag har ingen lust att sprida ut rykten som kanske inte alls stämmer, det var återigen bara en gissning.
Om det nu skulle vara så att C läggs ner så tror inte jag att en protestlista som du menar på har någon effekt.
Tror du att tre personer helt utan fritid får mer fritid eller prioterar om sina liv bara för att ett fåtal personer protesterar.
Nä, är det så det ligger till är det nog bara respektera deras beslut och tacka för allt man lärt sig på vägen.
Så det finns ingen som har tid eller ork att ta över sajten?