webForumDet fria alternativet

Väntetid

Flashur Flash, Shockwave

5 svar · 218 visningar · startad av westman

westmanMedlem sedan aug. 2004249 inlägg
Frågan#1

Jag håller på att göra en kort presentation i flash. En bild dyker upp och sedan en tillhörande text, nu vill jag att denna sekvens skall "frysas" en liten stund så beskådaren hinner läsa texten innan den försvinner. Hur skall jag göra? Kan man sätta en väntetid på frame:en, och i så fall hur?

har nu letat omkring både här på wf och på övriga sidor men inte hittat ngn hjälpande hand... Ingen som vet??

SirPeters avatarSirPeterMedlem sedan feb. 200115 571 inlägg

Om du kan stå ut med att vänta lite längre än 49 minuter så kommer det säkert någon som kan hjälpa dig. Har du så bråttom att du inte kan vänta längre så tycker jag nog att du bör vända dig till någon som tar betalt för support istället.

känner du till ngn sådan support... wF brukar fungera bäst anser jag, och 49min är för det mesta tillräckligt.

Web-Tors avatarWeb-TorMedlem sedan nov. 200013 890 inlägg

Funkar inte detta?
http://www.webforum.nu/showthread.php?s=&forumid=14&threadid=103236

westman skrev:

känner du till ngn sådan support...

Om du kontaktar mig via PM så kan jag erbjuda flash-support som konsult genom företaget där jag arbetar.

tack Tor, dig kan man alltid lita på ;) ! Koden fungerade så långt att den pausar men den pausar inte där jag sätter in kodsnutten utan i slutet av "filmen"... Då jag helt bakom flötet vad gäller actionscript så förstår jag inte...

127 ms totalt · 3 externa anrop · v20260731065814-full.58439ac5
0 ms — hämta forumlista (cache)
0 ms — hämta statistik (cache)
124 ms — hämta tråd, inlägg och bilagor (db)