costodiaMedlem sedan aug. 2000780 inlägg
Jag höll på att skicka ut mitt medlemsbrev till min sajt men mitt under utsändningen så kom detta upp:
Active Server Pages error 'ASP 0113'
Script timed out
/maillista/admin/broadcast.asp
The maximum amount of time for a script to execute was exceeded. You can change this limit by specifying a new value for the property Server.ScriptTimeout or by changing the value in the IIS administration tools.
Jag bara undrar om det finns någonting att göra åt detta?
Jag har inte tillgång till iss:en eftersom jag har ballou webhotell, och Server.ScriptTimeout hittar jag inte i någon av mian filer.
------------------
Mvh Martin Persson
Costodia.com, martinpersson.com, Merinternet.com , Sveriges.com , Sigill.net , dress.nu , mittinternet.com
cyprysMedlem sedan dec. 20003 105 inlägg
Ändra antalet sekunder innan den säger Script timed out.
<%
Server.scriptTimeout = 180
' Felmeddelandet kommer inte förrän efter 3 min
%>
------------------
MVH // Cyprys
Cyprys
Synd att du inte kan köpa en voodoojordglob och sedan snurra på den fort som fan och skrämma skiten ur alla.
PatrikBMedlem sedan mars 20002 713 inlägg
Vilken mailkomponent kör du??
cya,
PatrikB
------------------
*Det jämnar ut sig sa han som sket i byxan och satte sig ned*
costodiaMedlem sedan aug. 2000780 inlägg
de kör cdonts, men tyvärr kan jag som skrivet inte komma åt webserverns inställningar eftersom jag har siten på ett webhotell.
och tyvärr hittar jag inte någonstans jag kan ändra på expiretiden 8jag har hämtat scriptet rätt av från 4guysfromrolla)
------------------
Mvh Martin Persson
Costodia.com, martinpersson.com, Merinternet.com , Sveriges.com , Sigill.net , dress.nu , mittinternet.com