ohh... jag lär mig något nytt... :D
------------------
Budweiser - Slightly contaminated water... probably harmless, but I would recommend boiling before you drink it...
webEye.nu SweQuake.com
23 svar · 329 visningar · startad av maniac · sida 2 av 2
hur ska denna kod se ut för att man inte ska kunna använda tex. användare nr1s användarnamn och användare nr2s lösenord? <% Set Connect = Server.CreateObject("ADODB.Connection") Connect.Open "databas" Set RecSet = Server.CreateObject("ADODB.Recordset") %> <% '====================================================================================================================== %> <% ' Kont
Läs frågan i sin helhet →ohh... jag lär mig något nytt... :D
------------------
Budweiser - Slightly contaminated water... probably harmless, but I would recommend boiling before you drink it...
webEye.nu SweQuake.com
... gör vi inte alla det hela dagarna ... eller försöker att lära oss *ler* =)
------------------
*Det tar sig sa han som hade eld i håret*
jovisst... på de områdan man är totalt nybörjare lär man sig massaor hela tiden... men när man kommit en bit på vägen så finns det ju mindre och mindre att lära sig... men när man då hittar något nytt så blir man ju glad... ;)
------------------
webEye.nu SweQuake.com
he, he ... jo visst är det väl så.
Fast nu så handlar det mest om att lära sig komma runt olika problem ... och det är ju den största av utmaningarna *ler*
cya,
PatrikB
------------------
*Det tar sig sa han som hade eld i håret*