VideMedlem sedan dec. 19998 577 inlägg Hejsan,
håller på att febrilt söka igenom 4guys efter deras artikel om prestana... den där dom gjorde en massa tester och lade fram resultatet... men jag kan inte hitta den... för det var väl 4guys som gjorde den?
Nån som vet vart den ligger?
Mvh, Vide
------------------
Budweiser - Slightly contaminated water... probably harmless, but I would recommend boiling before you drink it...
webEye.nu SweQuake.com
Är du medlem på ASPToday?
Denna artikeln kanske det är isåfall :)
------------------
"When the 500 isn't right, you're in hell, when a Superbike isn't right, it's ok"
Valentino Rossi, Nastro Azurro Honda
@ndersMedlem sedan juni 200032 969 inlägg du tänker inte på den som låg på devphiles förut, som var på svenska?
------------------
<A HREF="http://cartman.nu" TARGET=_blank>
nobody expects the spanish inquisition!</A>
VideMedlem sedan dec. 19998 577 inlägg Jag är inte medlem på ASPToday , så den kommer jag inte åt...
Det är möjligt att den låg på DevFille, men jag inte säker alls...
------------------
Budweiser - Slightly contaminated water... probably harmless, but I would recommend boiling before you drink it...
webEye.nu SweQuake.com
erkaMedlem sedan dec. 19996 522 inlägg vad kostar det att vara medlemm på asptoday ?
------------------
1 Man, 1 Million dead, The odds are just about even - Ash
VideMedlem sedan dec. 19998 577 inlägg Det stod 50$ för 12 månader, och för det priset måste dom vara extremt bra för jag skulle gå med på det... :l
------------------
webEye.nu SweQuake.com