Filesystem objekt var det någon som viskade i mitt öra vad nu det är?? :q
------------------
Budweiser - Batterisyra och vatten.
7 svar · 182 visningar · startad av Sensei
Jag håller på o leker o testar "try'n'error", jag har gjort en sida som är uppdelad i 2 frames, i ena skriver du nått tex, hej, så kommer det upp i den andra framen, nu undrar jag om det finns något enkelt sätt så att det du skriver sparas i framen men om man skriver mer så kommer det också fram en rad under så det bara fyller på, ska man använda cookies lr något?
------------------
Filesystem objekt var det någon som viskade i mitt öra vad nu det är?? :q
------------------
detta:
http://msdn.microsoft.com/scripting/vbscript/doc/jsFSOTutor.htm
------------------
<A HREF="http://cartman.nu" TARGET=_blank>
nobody expects the spanish inquisition!</A>
Ursäkta att detta kommer lite från topicen men... jag måste fråga
@nders BOR DU PÅ WF OCH KAN ALLT? Du svarar ju på 80% av alla inlägg och det är till 99% super rätt det du skriver...
Sorry...
Blir bara så impad av en som kan så mycket, jämnfört med lilla mej :/
------------------
McD- Burgers for the people!
Finns det nån tutorial på filesystem objekt? "helst på svenska" sidan som @nders gav mig förklarade en hel del faktiskt.
------------------
Nu har jag klurat lite, teoretiskt sett skulle man alltså kunna göra såhär:
Man har en sida som skicka info, så spar filesystem objekt den i en txt samt att den läser upp det som är i den sen förut, eller ur flera txt's då får vi ett simpelt klotterplank. Eller är jag i ån o letar mjölk nu?
------------------
webForum som haver kodarna kär, se till mig som newbie är, vart jag mig i koden vänder står elaka buggar o visar tänder. Amen.
Du kan även använda dig av någong databas av nått slag. Exempel Access, SQL, MySQL mfl.
------------------
verktygslådan
Ett gott trams förlänger
livet :e
Ja, McD. Både @nders, LarsG och PatrikB ger väldigt bra och förklarande svar som alltid fungerar. Tack till Er + ni andra som hjälper till när hjärnblödningar och okunskap visar sig.
mvh
Jörgen
------------------
*** Det brukar lösa sig sade hon som satt och sket i vasken ***