MMedlem sedan aug. 200065 inlägg Hallå! Är det fortfarande ingen som börjar knappa lite med asp.net??? Alla snackar om det nu och det ÄR verkligen BRA! Tycker ni borde slänga upp en asp.net-konferens nu så att fler börjar intressera sig för det som inom något år kommer att ersätta gamla asp (som är ruskigt antikt vid det här laget).
Kom igen, får jag se en asp.net konferens nu! :)
------------------
/M
nakozMedlem sedan dec. 1999653 inlägg VideMedlem sedan dec. 19998 577 inlägg Jag håller på att pusha på för ett forum för ASP.NET och C#... så jag hoppas att det kommer snart...
Jo, jag har börjat programera lite för .net, och jag måste säga att detta är kraft om man jämnför med gamla ASP... man kan ju inte ens jämnföra gamla ASP med nya ASP.NET ;)
*I've seen the light*
Mvh, Vide
------------------
webEye.nu SweQuake.com
@ndersMedlem sedan juni 200032 969 inlägg jag skulle kunna tänka mig att jämföra det korrekt stavade ordet jämföra med det felaktiga jämnföra, och märka, ojdå, @nders hade rätt. :)
i övrigt: jamen, gärna ett .net-forum.
------------------
<A HREF="http://cartman.nu" TARGET=_blank>
all your base are belong to us!</A>
VideMedlem sedan dec. 19998 577 inlägg Nu skall inte du komma och påstå att du hittat på ordet jämföra...
Hädanefter kommer Vide enbart besöka wF för att hitta fel i det @nders skriver... :e
Beware...
Mvh, Vide
------------------
webEye.nu SweQuake.com
MMedlem sedan aug. 200065 inlägg Precis, asp.net är kraft :) och har inte mycket gemensamt med gamla asp (dumt att det överhuvudtaget heter asp för övrigt).
C# ja, ett måste för den som börjar pyssla med asp.net. Vi har faktiskt en färdig produkt sedan ett par månader helt kodad i asp.net och C#... tror vi var först i Sverige med det!
Som sagt, en asp.netkonfa måste ni köra igång, den kanske inte blir överfull på tre dagar men inom något år så är jag övertygad om att den är störst.
runat=server! :)
------------------
/M
VideMedlem sedan dec. 19998 577 inlägg
runat=server
Kärlek! :e
Jepp, forumet kommer... fast i form av att den är delad med lite andra språk/metoder... när det sedan är tillräckligt många som diskuterar .net så kommer det antagligen gå över i ett eget forum...
Mvh, Vide
------------------
webEye.nu SweQuake.com