jonneMedlem sedan jan. 20011 154 inlägg Kanske inte helt rätt forum att fråga i, men i alla fall.
Tänker byta webhotell nu och letar efter något bra svenskt som har asp stöd. Hittade ett företag som heter digikom (https://www.digikom.net/index.asp) och undrar nu om det är någon som har några erfarenheter av dem ?
------------------
//Jonne, a beliver of murphys law
EclipseMedlem sedan juli 20003 825 inlägg Jag fick ett tips om dom från ett amerikanskt forum, "dom ska vara bra" och jag kollade på hemsidan och allt var på svenska...! :-)
------------------
Never underestimate your opponents.
De är kanonbra måste jag säga...
Dom har precis fått in optiskt 10Mb kabel nu oxå, så nu är det "röjj"!!!
Ligger på deras servrar både på min egna domän och på mitt arbete....
De har mkt bra administrationsmöjligheter via "kontrollpanelen"..
Måste tillägga att det inte är dyrt på något vis.... :)
Jag kan bara föreslå dig att slå till... :e
------------------
Det är lättare att leva ett rikt liv som ung, när man vet att det väntar ett som gammal
E-post
EclipseMedlem sedan juli 20003 825 inlägg http://www.space2u.com/hotell.htm
dessa verkar också rätt okej. jdom kör både unix och win 2000. de kör chillisoft asp, varning för den versionen av asp!
------------------
EclipseMedlem sedan juli 20003 825 inlägg Ang. ChilliSoft ASP
Vad jag menar är att ChilliSoft grejar inte session.LCID så skriver du formatCurrency(5, 0) så blir det "$5" och du kan aldig får det att bli "5 kr" som på IIS.
Alla datum blir amerikanska, eller rättare sagt, samma typ som språket på operativsystemet.
Detta tycker jag är en "major drawback", alltså o-bra på riktigt.
------------------
BrimbaMedlem sedan dec. 19995 875 inlägg xlate.se är alltid nere..
------------------
Mvh
Patrik aka Brimba
Har du någonsin skadat någon?
s00krMedlem sedan feb. 200130 inlägg Jag använder Digikom.net som webhotell och det fungerar utmärkt. Se dock upp för att välja alternativet Developer-konto om det är viktigt att servern är tillgänglig .. den har en tendens att gå ner .. inte så ofta .. men ibland. Iallafall på senare tid.
------------------
MVH // s00kr