Det där ser väl inte ut att vara något SQL-fel, tycker jag? Hur ser raden där du använder SQL:en ut? (objConn.Execute(sql), objRS.Open sql, objConn eller vad du nu använder?)
Om den raden ser rätt ut kan du ju testa att skriva ut SQL:en i webbläsaren och se hur den ser ut då.
Om du endå får felmeddelandet är det säkert fel på raden där SQL:en står! På vilken rad är det felet kommer på egentligen? SQL-raden eller raden med RS.Open sql, conn?
det löste sig, men problemet nu är: jag vill ju ha all information om en kund med ett visst kundnummer och det är just därför jag har WHERE men detta fungerar ju bara med en tabell, dvs när jag nu vill lista ut dessa uppgifter om en användare så får jag bara kundnumret rätt listat den andra informationen dvs namn och efternamn är den samma spelar ingen roll vilken kund jag väljer???
jag har en kolumn namn i min andra tabell som heter ID och som innehåller samma information som min kolumn i den andra tabellen som heter customerID...
dvs två tabeller den ena med customerID och den andra med ID båda dessa kolumner innehåller samma info
returnera en hel blank sida, utan felmeddelanden eller något skrev ut sql satsen och den såg ut så här:
SELECT contact.*, userlogin.* FROM contact, userlogin WHERE userlogin.customerID = userlogin.ID AND userlogin.ID = 5357
???
ska jag ändra stjärnorna mot något?
381 ms totalt · 4 externa anrop · v20260731065814-full.a51de22e