Hej igen! :birp
Var här för några veckor sedan och fick lite hjälp med mina sessioner, och sedan slutade alla sidor med sessioner på att fungerar och fick då tipset att jag skulle be han som har servern starta om något program på servern, och sedan dess har jag upplevt att mina sidor med sessioner på "försvinner" snabbare.
För om jag t.ex. loggar in på admin sidan och är aktiv och så vidare så kommer jag efter en kort stund att behöva logga in igen, trots att jag redan är inloggad, och det kommer med oregelbundna mellanrum, men ibland verkar det fungera hur bra som helst...
Aja, hoppas denna lilla text gjorde er lite klokare...
Tack på förhand // Coccozz
Ok...ska pröva d men servern är nere just nu...Men om du vill och har tid kanske du kan förklara vad det innebär så blir jag glad och lär mej nåt nytt, har nte gjort det innan idag och vill inte bryta det där ordspråket eller vad det är;
Man lär sej något nytt varje dag... Eller hur det var. Är inte så duktig på sånt ;)
/r förresten kom på d att d e nog helt rätt för jag tror att det står 1 som det värdet på vissa av mina sidor... Men inte alla kommer jag på nu... Måste genast pröva ;)