Hejsan mit problem är kanske inte direkt ASP relaterat men eftersom jag använder Access till just ASP så valde jag att skriva här...Jaja mitt problem är följande jag har skapat en databas med Accessoch laddat upp den på brinkster i db katalogen. Det är den katalog man ska lägga databaser i. All funkar galant men de är en sak ja inte vet...Hur går jag in i databasen och fixar??? Typ ger svar eller raderar inlägg det går inte eftersom det inte kan visas i Access format på brinkster och om jag laddar ner den så kan jag inte öpna den i Access. Hoppas nån har svaret på detta problem // Mvh Magnus Fernström
Ps. Undrar ni varför jag inte kontaktar Brinkster spporten är det för att jag inte riktigt kan formulera det rätt på engelska är nämligen 15 år Ds.
Jo vist kan jag engelska men jag tror det kan bli svårt att formulera det hela när det gäller asp, databaser och annat skit som jag knappt fattar på svenska... Och när det gäller solbulles fråga så står det typ att det är okänt databas format//Magnus
Är det en databas du har kunnat fixa i först som det sen inte fungerar att öppna efter att den varit på Brinkster?
Eller kan det vara så att du tex har Access97 och databasen är i Access2000?