mariajMedlem sedan dec. 20005 inlägg Jag har ett stort problem när jag ska göra rapporter i asp med hjälp av crystal report. I början var det meningen att jag skulle göra en dynamisk rapport men jag nöjer mej numer med att bara kunna visa en rapport genom asp
Tacksam för all hjälp
------------------
MIa
emissionMedlem sedan dec. 19996 721 inlägg Svårt att hjälpa till när du inte beskriver vad problemet är ;)
Välkommen hit förresten!
mariajMedlem sedan dec. 20005 inlägg Tack, fick tipset från ett annat forum
Jag vet inte riktigt hur jag ska beskriva bättre *s
Jag har en sql-databas, ett asp-formulär o crystal report *s. Jag ska genom asp-formuläret presentera en rapport som kan visas i webformat. Så småningom så hoppas jag att detta kan leda till att man kan göra en rapport genom att klicka på några fält i formuläret och detta ska bilda en rapport.
Tack på förhand
------------------
MIa
JohnsenMedlem sedan juli 2000836 inlägg Hej där!
Jag hittade den här: http://www.asptoday.com/articles/20000217.htm , hoppas det är till någon hjälp.
/ J
DamionMedlem sedan aug. 2000207 inlägg Maria detta verkar vara rätt akut för dig eftersom du har ställt denna fråga på vart ända forum jag känner till..
------------------
»John
Nolltre ™
Vykort, Forum, Script, guider, Filer m.m.
mariajMedlem sedan dec. 20005 inlägg Har suttit i flera dagar o inte funnit någon lösning, så jag börjar väl tröttna lite. Allt fungerar jättebra om man använder sej av access, men inte med sql
------------------
MIa