UnConedMedlem sedan jan. 2002307 inlägg Vet inte jag har lagt detta i rätt tråd nu men..
Jag kan av någon anledning inte ladda upp musik till min egen dator, från min egen dator.
Jag hade först HTML koden <html><form action="SparaMusik.asp">
<input type="File" name="Lax">
</form>
</html>
Och då gick det inte.. Då ändrade jag <form action="Sparamusik.asp"> till <form action="Nyheter.asp">
Och då gick det inte heller....
Jag fortsatte att ha <form action="Nyheter.asp"> och testade att Submita formen med en bild specifierad att ladda upp, istället för musik.. Då gick det.. jag kom till Nyheter.asp.
Jag testade att göra samma sak.. Fast valde en mp3-fil istället. Då gick det inte.. då kom jag bara till en "Sidan kan inte visas
Jag har nu testat detta flera gånger. Och det funkar med ALLA filer UTOM mp3-filer.. Någon som har en anning om vad det kan vara för fel?
UnConedMedlem sedan jan. 2002307 inlägg Okej, nu har jag kommit ett steg närmare.. Man kan tydligen inte använda ENCTYPE="multipart/form-data"...
Någon som vet vad man ska använda istället???
Kan ju vara att din kod inte kör *.mp3 filer
eller att filerna är förstora... jag provade en gång med mp3 då fick jag att den "timed-out"
UnConedMedlem sedan jan. 2002307 inlägg näe, eftersom att den egentligen bara submitar till en ny sida nu.
Kollar ingenting alls...
Testade med en mindre fil.. Det funkade inte heller (har laddat upp större bilder)
SebbeMedlem sedan jan. 20032 285 inlägg Stäng av Visa egna felmeddelanden/Friendly error messages i din webläsare och se vilket felmeddelande du får (om du inte redan har gjort det).
UnConedMedlem sedan jan. 2002307 inlägg nm.. Jag löste det själv.. Det var tydligen min dator som hade fått någon knäpp :)
Men tack iaf!