Frågan#1 Ska göra personliga massutskick och funderar på att använda AspQmail som kösystem, är det ett bra val eller finns det bättre alternativ?
VideMedlem sedan dec. 19998 577 inläggJag har personlig positiv erfarenhet av ASPQMail. Men det finns alltid bättre, beroende på syftet och den tekniska bakgrunden. ;)
OOveRRidEMedlem sedan feb. 200112 078 inlägg Re: personliga massutskick via kösystem
hakan@4u2.se skrev:
Ska göra personliga massutskick och funderar på att använda AspQmail som kösystem, är det ett bra val eller finns det bättre alternativ?
Jag måste ställa frågan; det är väl inte SPAM det handlar om?
PoffeMedlem sedan apr. 20022 743 inläggRe: Re: personliga massutskick via kösystem
OveRRidE skrev:
hakan@4u2.se skrev:
Ska göra personliga massutskick och funderar på att använda AspQmail som kösystem, är det ett bra val eller finns det bättre alternativ?
Jag måste ställa frågan; det är väl inte SPAM det handlar om?
Rätt svårt att gör spam personliga eftersom man inte då vet namn och annats om kan göra ett mail personligt, men det går väll iof.
OOveRRidEMedlem sedan feb. 200112 078 inlägg Vad betraktas som ett personligt mail, då? ;)
För att återgå till frågan; AspQmail, är det något som ingår i ASPMail-komponenten? Jag har aldrig använt den själv nämligen.