webForumDet fria alternativet

Array

1 svar · 225 visningar · startad av firstchoice

firstchoiceMedlem sedan okt. 2001615 inlägg

Array
följande kod fungerar utmärkt

strBuild = Array(".htw,C:\WINNT\System32\webhits.dll,3,GET,HEAD,POST", ".ida,C:\WINNT\System32\idq.dll,3,GET,HEAD,POST", ".idq,C:\WINNT\System32\idq.dll,3,GET,HEAD,POST", ".asp,C:\WINNT\System32\inetsrv\asp.dll,1,GET,HEAD,POST,TRACE", ".cer,C:\WINNT\System32\inetsrv\asp.dll,1,GET,HEAD,POST,TRACE", ".cdx,C:\WINNT\System32\inetsrv\asp.dll,1,GET,HEAD,POST,TRACE", ".asa,C:\WINNT\System32\inetsrv\asp.dll,1,GET,HEAD,POST,TRACE", ".htr,C:\WINNT\System32\inetsrv\ism.dll,1,GET,POST", ".idc,C:\WINNT\System32\inetsrv\httpodbc.dll,1,OPTIONS,GET,HEAD,POST,PUT,DELETE,TRACE", ".shtm,C:\WINNT\System32\inetsrv\ssinc.dll,1,GET,POST", ".shtml,C:\WINNT\System32\inetsrv\ssinc.dll,1,GET,POST", ".stm,C:\WINNT\System32\inetsrv\ssinc.dll,1,GET,POST", ".printer,C:\WINNT\System32\msw3prt.dll,1,GET,POST")

men jag vill ej hårdkoda utan vill ha värdet i en sträng, eftersom det skall vara dynamiskt

typ så här vill jag ha det

strBuild = Array(sträng)

hur gör man?

OveRRidEMedlem sedan feb. 200112 078 inlägg

firstchoice, det här är andra gången på två dagar som jag stänger en korspostad tråd från dig och det har även hänt innan. Försök att hålla dig till ett forum! Vi flyttar tråden ifall det blir nödvändigt.

Nästa gång det inträffar, raderar jag tråden utan meddelande och du kommer få en varning via meddelande.

Tråden stängs pga korspostning med hänvisning hit.

MVH
OveRRidE

moderator, ASP/VBScript, webForum

125 ms totalt · 3 externa anrop · v20260731065814-full.0e50b1ef
0 ms — hämta forumlista (cache)
0 ms — hämta statistik (cache)
123 ms — hämta tråd, inlägg och bilagor (db)