DamionMedlem sedan aug. 2000207 inlägg Denna fråga riktar sig främst till vide.. Jag laddade nyss ner ditt forum.... 2 saker bara..
På ditt forum borde du skapa sid nr. Iställer för att man laddar 1000 meddelanden på en gång..
En annan sak oxå..
De va jätte bra att du ladde upp + och minus knappar framför inläggen.. Men om man skriver ett svar på ett svar så kommer det hamna under svar... Eller jag visar:
+ Inlägg
Svar Inlägg
Svar: Svar Inlägg
Istället borde det vara:
+ Inlägg
Svar inlägg
Svar: Svar Inlägg
Om du förstår vad jag menar...
I övrig bra!
/John
------------------
»John
DamionMedlem sedan aug. 2000207 inlägg Ajdå ni tog bor mellanslag... Så här mena jag...
+ Inlägg
-Svar Inlägg
-Svar: Svar Inlägg
Istället borde det vara:
+ Inlägg
-Svar inlägg
--Svar: Svar Inlägg
Om du förstår vad jag menar...
I övrig bra!
------------------
»John
VideMedlem sedan dec. 19998 577 inlägg Hejsan!
Självklart skall de saker du nämner här finnas med i forumet, dock inte den versionen som finns där nu... jag håller på och flarnar på att bygga ett "riktigt" avancerat forum, där jag kommer att bygga in det mesta inklusive administrationssidor och medlemsregistrering... men det dröjer väl lite granna då jag ängar all min fritid på att bygga en bana till Quake3... :)
Men tack för att du uppmärksammade detta... :)
Mvh, Vide
------------------
Kom hem till mig...
DamionMedlem sedan aug. 2000207 inlägg Vill du ha hjälp med det? Jag har ett färdigt forum :D
------------------
»John
VideMedlem sedan dec. 19998 577 inlägg Tack, men jag skall bygga det här helt och hållet ifrån grunden med dokumentation och hela slanten... :)
------------------
Kom hem till mig...
jispirMedlem sedan maj 20011 343 inlägg Damion: Kan man få ta en titt på ditt forum det skulle vara kul ;)
------------------
<A HREF="http://www.webtomten.com" TARGET=_blank>Den evige babbelfisk jägarn </A>
Ett gott trams för länger livet :e
DamionMedlem sedan aug. 2000207 inlägg Visst.. När jag lägger upp det... :D
------------------
»John
jispirMedlem sedan maj 20011 343 inlägg När kommer det upp då? ;)
------------------
Ut drag ur jispirs regel bok nr1-->Ät när du blir hungrig inte när du är mätt
Ett gott trams för länger livet :e
DamionMedlem sedan aug. 2000207 inlägg Antagligen när jag är färdig med sajten...
------------------
»John