Finns det nån som vet om variabeln Timeout är satt i sekunder eller minuter...eller nått annat kanske?
Scripting.Timeout = 10
blir tex?
------------------
MVH / Vide
henslow.4sale.se/vide
11 svar · 472 visningar · startad av Vide
Finns det nån som vet om variabeln Timeout är satt i sekunder eller minuter...eller nått annat kanske?
Scripting.Timeout = 10
blir tex?
------------------
MVH / Vide
henslow.4sale.se/vide
Värdet till egenskapen Timout anger antal minuter.
nopp...kollade upp det med ett script nu som skickar en massa email...och är satt till 3600...och då avslutas det hela efter en timme...så den är satt i sekunder...
------------------
MVH / Vide
henslow.4sale.se/vide
Hej!
Om du anger tex
<% Session.Timeout = 4 %>
Så är det en timeout på 4 minuter inget annat!
Sen var det rör scripting.Timeout vet jag inte, men det borde ju vara samma sak.
Mvh
Patrik
aka Brimba
...hmmm...kan dom inte enas om en standard i sitt eget språk... :)
Tycker också att det borde vara samma...argh...
------------------
MVH / Vide
henslow.4sale.se/vide
Ja det verkar ju knepigt!
Och som du sa att det var en sida som skickade email, så borde det ju vara antingen 3600 = 1min eller 60min, beror ju på hur långt man räknar, om 3600 menas med 3600 sekunder eller 3600 hundra delar?
Iaf, knappast 3600 minuter, det är ju 60 timmar, altså ett par dar. Det är ju lite för långt för en server att taemot/skicka mail vill jag nog tycka.
Om du får reda på nån information, får du gärna posta det här!
Mvh
Patrik
aka Brimba
Det där var ju rakt på sak! :)
Du måste ju va lite politisk...d.v.s hölja det mest betydelsefulla och informationen i dunkel...man skulle också kunna säga att politik inte hör hemma på ett webForum...och då skulle man troligtvis ha rätt...troligtvis? Jo! det finns nog en lite politiker inom varje själ... :e
------------------
MVH / Vide
henslow.4sale.se/vide
Så sant, vissa säger egentligen inget men vill ändå vara med och synas överallt
Hursomhelst var det bra information som knappast kan misstolkas, bra!
Har för mig att Scripting.Timeout minst kan vara 20sekunder eller nåt sånt. Det finns iaf en minigräns som inte går att gå under.
------------------
Daniel Olsson - Webbutvecklare
Personlig sida
KjAM Sekten Community
/N