webForumDet fria alternativet

söker detta script!

18 svar · 509 visningar · startad av Danne|Medialabs

Danne|MedialabsMedlem sedan juli 200263 inlägg

Som sagt, ja söker ett script som ja skulle behöva till min sida: Man ska kunna addera länk o ge en förklaring om den, när man gjort det så kommer man till en sida som heter besökarnas länkar o där ska man kunna se alla förklaringar o länkar, typ 15 st per sida! finns det nån som har ett sånt liggandes nånstans?

trexter.comMedlem sedan apr. 20021 203 inlägg

Ladda ner en gästbok, och modifiera den. Får du problem så kika på http://www.devguru.com , http://idg.se/webstudio eller i nödfall fråga här på wF. Lycka till grabben!

:)

skulle helst inte modifera en gästbok för scriptet ska användas på en mer proffesionell hemsidan, har inte lust att betala nån för scriptet för ja har redan pungat ut pengar på en design!

Danne|Medialabs skrev:

skulle helst inte modifera en gästbok för scriptet ska användas på en mer proffesionell hemsidan, har inte lust att betala nån för scriptet för ja har redan pungat ut pengar på en design!

Varför skulle du få betala för en gästbok?
PS! Professionel stavas professionel och inte "professionell".

men alltså jag vill inte ha nån gästbok, jag vill ha ett sånt script som ja upplyste! ja har sett det på ett par sidor men kommer inte ihåg adress! jävla rättare ;)

SuPeR_ToBBeMedlem sedan mars 2001185 inlägg

Har du betalat för den designen som är på medialabs?

frågan är i så fall hur mycket?

inte den som ligger uppe nu, utan en som vi släpper ut snart så fort vi har fått designen som vi vill, alltså bara små ändringar! sen är det nytt innehåll o så så det är just därför ja behöver scriptet! ja la ut 200 kr o den andra snubben 200 kr men det är ju inte mycket men ni känner inte mig! :p

Skulle man kunna få ta en titt på den nya designen och se hur mycket bättre den är än den jag föreslog?

nej, det får du se sen när vi e klara med innehållet och designen...inom en vecka tror jag att den ska ligga uppe! lr den ska ligga uppe då!

glömde skriva, är det ingen som har ett sånt script??

Finns säkert på gruvsjo.com men jag föreslår ändå gästboksmetoden!

solbulleMedlem sedan mars 20015 287 inlägg

PS! Professionel stavas professionel och inte "professionell".

Skulle det vara roligt eller??? :q :)

För att hålla sig till ämnet, sök på linkadder och du lär hitta en hel del, tex Google: http://www.google.com/search?q=linkadder&ie=UTF-8&oe=UTF-8&hl=sv&lr=

tex denna: (4 olika) http://www.joakimweb.com/webb/asp/andras/default.asp

tack för tipset..hitta en bra nu!

OveRRidEMedlem sedan feb. 200112 078 inlägg

OT: Jag håller med Solbulle och säger att professionell stavas 'professionell'. Slå upp det. :)

det stavas nog proffesionell, trexter har fel tror jag!

voigtann1Medlem sedan juni 20019 519 inlägg

Skit samma hur det stavas... alla fattar ändå vad han menar ju..

voigtann1: Klart att det inte spelar någon roll om någon stavar fel, jag snubblar ofta på tangentbordet, men det som är lite festligt i denna tråd är att en del av dom som kommenterar det aktuella ordet, speciellt den som tog upp det först använder sig av en något speciell stavning...

CatZMedlem sedan jan. 20022 440 inlägg

Ja men det beror ju helt på villket språk man tar det från ? Skulle tro att en hel del snurrar in sig på den engelska stavningen :)

[red]
professional(engelska) = professionell(svenska) :)
[/red]
131 ms totalt · 3 externa anrop · v20260731065814-full.30151723
0 ms — hämta forumlista (cache)
0 ms — hämta statistik (cache)
129 ms — hämta tråd, inlägg och bilagor (db)