I den här koden går jag igenom tempKorgen och lägger ihop summan av varje produkt....
Men jag vill också ha den sammanlagda summan av ALLA produkter som är beställda... hur skriver jag då
\<%
Do until rs.eof
ant=rs("Antal")
prs=rs("Pris")
tSumma=ant*prs
%>
<tr>
<form action="korgen.asp" method="get" target="main">
<td width="60%">
<div align="left"><font face="Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif" size="1" color="#FFFFFF"><%=rs("vara")%></font></div>
</td>
<td width="10%">
<div align="left"><font face="Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif" size="1" color="#FFFFFF"><%=rs("Antal")%></font></div>
</td>
<td width="20%">
<div align="right"><font face="Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif" size="1" color="#FFFFFF"><%=rs("Smak")%><%=rs("Storlek")%></font></div>
</td>
<td width="20%">
<div align="right"><font face="Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif" size="1" color="#FFFFFF"><%=tSumma%>:-</font></div>
</td>
<td align="right"> <font face="Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif" size="1" color="#FFFFFF">
<input type="submit" value="ta bort" name="submit">
</font></td>
<td> <font face="Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif" size="1" color="#FFFFFF">
<input type="hidden" value="<%=rs("besk")%>" name="besk">
</font></td>
<td> <font face="Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif" size="1" color="#FFFFFF">
<input type="hidden" value="<%=rs("ArtikelId")%>" name="artnr">
</font></td>
<input type="hidden" value="tabort" name="andra">
</font></td>
</form>
</tr>
\<%
rs.movenext
loop
%>