Jesper TMedlem sedan nov. 20017 144 inlägg Cupys post "Problemos" raderades ifrån forumet av okänd anledning!
Någon som har en aning varför??
Det skulle vara trevligt att moderatorerna låser posterna och hänvisar till tidigare inlägg om det rör sig om samma problem!
Annars så menar jag att det är fascistmetoder, trådar som är rasistiska eller innehåller oseriösa inlägg med anstötande text kan ju gladeligen raderas!
//MVH Jesper :q
LAMPMedlem sedan mars 2002777 inlägg Eftersom forumet inte har någon moderator vad jag kan hitta så måste det väl vara en forumledare eller administratör skulle jag tro.
RikardMedlem sedan dec. 199917 055 inlägg Vi håller på att utreda det. @nders och jag står ungefär lika handfallna inför detta!?
med vänliga
Rikard
forumledare, webForum
kjellMedlem sedan dec. 1999757 inlägg Den tråden finns här och var alltså en dubbelpostning i samma forum vilket vi gärna undviker då det inte är så praktisk för dem som redan svarat i den andra.
Var vänliga undvik korspostning i åtminståne samma forum.
cupyMedlem sedan apr. 2002299 inlägg Om ni fortfarande vet inte då ska jag berätta att jag hade fått en privatmeddelande ca:2 sec innan han raderat bort min inlägg. Här är den
Du har startad två likadana trådar.
Dels http://www.webforum.nu/showthread.php?s=&threadid=43613 och dels den du startade idag.
Istället för att starta en ny tråd, så fortsätt gärna på din befintliga tråd om du inte fått svar ännu.
Mvh
Patrik aka Brimba
Administration för webForum
Jag vill bara säga att precis då hade jag en viktig diskution med en annan medlem och jag vet inte om vi skulle kunnat lösa min problem men plötsligt försvan allt spårlöst!
Jag är ganska ny meddlem här och jag vet inte vilka metoder ni använder och när o varför men nu har jag läst eran regler och faktist inte hittat något anledning att ni ska radera ut min inlägg
Rätta mig om jag missat något !
Anlädningen att jag startade en ny inlägg var att min gamla inlägg blev helt "offtopic" folk började diskutera helt annan sak och det hjälpte inte mig ett dygg och det blev långt och som ni ser nu ingen som orkar läsa igenom det och jag får inget svar heller. I övrigt jag tycker om det här forumet och jag fått många nytta av det och många hade hjälp till med andra problem som jag hade Synd att det blev som det blev Jag tror fortfarande på wF
MVH/cupy
solbulleMedlem sedan mars 20015 287 inlägg Du skriver att dina inlägg blev "offtopic", onekligen var det andra som började sväva ut något i tråden och det ätta kanske skulle varit att hänvisa dom till att påbörja en ny tråd.
Men men, vi får ta ny tag i din befintliga tråd.
kjellMedlem sedan dec. 1999757 inlägg Det hade troligen inte inträffat om det funnits en moderator i forumet. Det finns en länk vid varje inlägg som man använder när man rapporterar till moderatorn. I detta forum finns tyvärr ingen moderator och då går meddelande per automatik till admin som då löser det på enklast möjliga sätt och raderar helt enkelt den tråd som i dåvaranda läge inte innehöll något som inte redan skrivits i första tråden.
Normalt stänger en moderator tråden och hänvisar till den andra tråden men det är alltså inte alltid jag följer dessa regler.
Ber om ursäkt för att det medförde merarbete för din del men dubbelpostningar i allmänhet medför medarbete för oss andra som ska administrera forumet.
Det står inte i reglerna att man inte får dubbleposta eftersom vi förmodar att detta är en oskriven lag på alla forum. Vi ska dock se till att även den texten finns med i fortsättningen.