webForumDet fria alternativet

kvällskurser

ASP

9 svar · 450 visningar · startad av caze

Medlem sedan sep. 20016 059 inlägg
Frågan#1

hej

Jag vill lära mig ASP och anser att kvällskruser passar mig alldeles utmärkt. Det jag undrar över är om ni känner till några bra sådana, med bra priser och den ska förstås finnas i sthlm.

Tack på förhand...

Medlem sedan jan. 2002473 inlägg

Har inte en aning....

Ett tips är att gå till arbetsförmedlingen eller någon annan liknande verksamhet och försök att få det gratis. :e
Nackdelarna med det är väll att det kan ta en liten tid innan den startar (eftersom x-antal personer måste vara med) och sedan går den över en längre tid (kanske går 1ggr i veckan).

är det någon som har några erfarenheter av Medieskolan: http://www.medieskolan.se/index.asp som hitils verkar vara det bästa alternativet... ?

Medlem sedan mars 20015 287 inlägg

Gulp! 12500:- för 10 kvällar... Ja inte var det gratis inte.

Av just infon till aspkursen fick i alla fall jag känslan av att den var ganska basic.

Jag skulle nog rekomender dig att kika på arbetsförmedlingen som nämnts högre upp i tråden samt eventuellt med facket som emellanåt ordnar bla datakurser.
Abfs studiecirklar kanske?

oki

Medlem sedan feb. 20003 785 inlägg

köp lite böcker och gör en egen kvällskurs :)
sen har du ju detta forum om du behöver hjälp...

det är iof sant...

Jag har faktiskt Lära mig ASP på 3 veckor hemma.. Men jag har svårt att lära mig saker genom en bok liksom...

Men jag ska faktiskt försöka nu i sommar, funkar det är de bra, men funkar det inte blir det något slag av kvällskurs...

Det är i vilket fall som helst tur att wF finns... :)

Medlem sedan aug. 20002 272 inlägg

håller med DelPero...

Vi fick en praktikant som hetta Mr.X hit som hade gått en ASP-kurs på 30 veckor, och inte hade jag betalat de pengarna som Mr.X gjorde..
Han kunde lite grunder, men inte så att han kunde sätta sig ner och göra det jag sa till honom... :(

Dom stressar ofta igenom allting så fort så man hinner inte "snappa upp" all informationen...

Sen kanske Mr.X inte var det klyftigaste personen på denna jord..vad vet jag om det...

så ni tycker asså att det bästa är att läsa böcker, o lära sig själv istället för att gå en några veckor lång kurs som kostar skjortan...

Medlem sedan aug. 2001226 inlägg

HUm ABF kanske ahr, vet ej

253 ms totalt · 4 externa anrop · v20260731065814-full.a51de22e
119 ms — deklarationer (db)
0 ms — hämta statistik (cache)
127 ms — hämta tråd, inlägg och bilagor (db)
123 ms — ändringar (db)