All right - lycka till!
type mismatch
23 svar · 736 visningar · startad av WebbisNet · sida 2 av 2
jag ska klara det utan hjälp , är inte lönt att fråga längre
Vad i mitt första svar gör att det inte är lönt att fråga om hjälp? Fungerade inte det jag skrev, var jag otrevlig, eller något helt annat?
jag fick det inte att funka ledel och det var inte pga dig som jag skrev så, det var för moderatorn anders "trevliga" svar när man behövde hjälp
den sista delen som inte vill funka, är bara statistiken och inte så viktig för helheten,den förra funkade som hade liknande fel
jag förstår inta att du blir sur på @nders svar, jag ser inte att han skrivit nåt direkt elakt
du fick bra svar och han påpekade endast att du verkade ha svårigheter att ta till dig den information du fick- Om du inte klarar att lösa dina problem utifrån de rätt TYDLIGA tips du fått här så kanske det är en rätt god ide att inte bara avregistrera sitt konto här, utan även dags att börja fundera på om det här med programmering är nånting för dig.
Inte för att vara elak, men om man inte klarar att gå vidare med den info man fått i den här tråden så kanske man skall ta o stanna upp o ta sig en funderare om vad det är som är det egentliga felet