Så fruktansvärt irriterande! Och det fanns inte från början. Jag vet dessutom inte vilken liten ändring jag gjorde när det helt plötsligt dök upp! :bla
Hm, likhetstecken används som utfyllnad i Base 64-kodning. Kan det månntro vara någon trasig base 64-codec som spökar nånstans? I sådana fall borde det kanske kunna gå att få bort genom att lägga till två (eller ett? minns inte) slasktecken, typ mellansteg, på slutet av meddelandet. Låter dock lite konstigt att såpass välanvänd programvara skulle innehålla den här typen av buggar.
red. Nu när jag tänker efter så är det antagligen inte alls såhär. Men det kan nog fortfarande vara trasig kodning av mailet. Kolla på originalet, om du kan.
Att använda ChiliASP är som att höra Jerry Williams sjunga Elvis-låtar. Oftast låter det helt okej, men det låter inte riktigt som originalet, och det kommer garanterat komma lite sura toner här och där. De sura tonerna får man leva med - eller jobba förbi med Peltor-kåpor.
Att använda ChiliASP är som att höra Jerry Williams sjunga Elvis-låtar. Oftast låter det helt okej, men det låter inte riktigt som originalet, och det kommer garanterat komma lite sura toner här och där. De sura tonerna får man leva med - eller jobba förbi med Peltor-kåpor.
Eeeh, ooookej. :) Är detta något jag kan påverka? Jag hörde med dem om de hade stöd för Jmail, det hade de inte.
Hur den faktiska "filen" som skickas ser ut. I Thunderbird är det Visa -> Meddelandets källkod, i GMail "Visa original" i sidomenyn, och i andra klienter har jag ingen aning :)