Nä, det framgår inte direkt av den kod som Persits tillhandahåller, om dom inte ändrat manualen.
Kolla även lite på hur du förvränger bokstäver osv. för att göra din bild svåravläst, rotera bokstäver x grader osv.
Ska det verkligen behövas...? Att skeva bokstäver?
Ja, det kanske man kan göra , i efterhand.... Jag har haft problem med snubbar som scriptar automatiska inlägg och det gemensamma med dessa är att de inte pratar eller förstår svenska.
Det måste vara skapligt avancerat att göra ett program som läser bokstäver i en bild... Visst, klarar folk av att göra det får jag väl vrida på bokstäverna.
Mina sidor är inte så stora och avancerade. (I skrivande stund ska jag ändå ha moderering av alla gästboksinlägg. Jag vill inte ha negativa inlägg.)
Nej, jag gillar inte aspJpegs manual. Dom har utelämnat det mesta, tycker jag. Jag har påtalat det för dom för något, några??, år sedan..., men dom bara skrattade... misstänker att jag uttryckte mig lite dumt.
Jag förstår inte varför manualer i största allmänhet ska vara inriktade på teoretiska exempel, inte på praktiska exempel, som väldigt många använder koden eller produkten... Nåja. Det är som det är!
260 ms totalt · 4 externa anrop · v20260731065814-full.86ec41c2