kaxigtMedlem sedan okt. 2004636 inlägg TACK nu funkar det - men jag måste skriva om lite för att få koden att validera. Hör av mig om jag stöter på problem.
:birp
red/ Å det gjorde det. Det hade tillkommit en extra div utan sluttag som jag la dit och allt blev OK - men nu ser jag att texten i formuläret har försvunnit, det vill säga dels spanmärkningen och dels den hänvisande texten till namn, mail osv. Sedan upptäckte jag att när jag pagar till sidan två så återkommer samma fel som fanns på sidan ett. Dvs, sidan validerar inte pga av en halv div fallit bort, samma spanfel osv. Hur gör jag för att sidan2, sidan3 osv ska vara validera som index? Sidan validerade innan pagingen.
Bästa hälsningar på morgonkröken :)
kaxigtMedlem sedan okt. 2004636 inlägg Först vill jag tacka alla Er som har hjälpt mig, ffa Catz. Men det fungerade inte eftersom sidan inte ville validera. Jag har nu återgått till mitt urspungliga skript och kikade på den paging som var inlagd där. Och tack vare Er hjälp har jag lyckats att få koden att fungera med paging OCH allt. Jag jämförde min kod med den nya jag har fått hjälp med, ändrade lite dubbelfnuttar så de hamnade på rätt ställe och såvitt jag kan se så både funkar den som att den validerar. Självfallet har jag sparat filerna jag fick och jag ska vid tilfälle granska dem mer noggrant så jag ser hur en bra struktur i asp ska se ut. Man blir definitivt aldrig för gammal för att lära sig nya saker ( å tur är väl det :) )
Vad gjorde jag utan Er!!!
:birp