bigskyMedlem sedan maj 2002821 inlägg Varför blir det fel med denna kod:
Response.Write "<td width=""154"" height=""20"" align=""left"" valign=""top"" colspan=""2"" class=""productprice"">" & strTextProductPrice & " <b>"" & Call BoxConvertCurrency(rsShowFeaturedProducts(Price), rsShowFeaturedProducts(Vat)) & ""</b></td>"
Inga värden skrivs ut från Price och Vat. Bara massa kod skrivs ut. Misstänker att det fattas något "" men hittar inte vart.
ConnyFoxMedlem sedan aug. 20011 087 inlägg Response.Write "<td width=""154"" height=""20"" align=""left"" valign=""top"" colspan=""2"" class=""productprice"">" & strTextProductPrice & " <b>" & Call BoxConvertCurrency(rsShowFeaturedProducts(Price), rsShowFeaturedProducts(Vat)) & "</b></td>"
K@llenMedlem sedan mars 20032 667 inlägg Vad jag kan se har du en " för mycket efter <b>. Och en " för mycket innan </b>.
bigskyMedlem sedan maj 2002821 inlägg Jo, det har jag provat men då blir det syntaxfel och då pekar den ut "Call BoxC..."
K@llenMedlem sedan mars 20032 667 inlägg Jag tvivlar på att du kan anropa en sub inuti en response.write.
ConnyFoxMedlem sedan aug. 20011 087 inlägg japp, måste vara det som är felet.
CatZMedlem sedan jan. 20022 440 inlägg Response.Write "<td width=""154"" height=""20"" align=""left"" valign=""top"" colspan=""2"" class=""productprice"">" & strTextProductPrice & " <b>""
Call BoxConvertCurrency(rsShowFeaturedProducts(Price), rsShowFeaturedProducts(Vat))
Response.Write ""</b></td>"