webForumDet fria alternativet

The page cannot be refreshed

ASPur ASP

4 svar · 287 visningar · startad av theguru

theguruMedlem sedan juli 2000411 inlägg

på en sida får jag felmeddelande "The page cannot be refreshed without resending the information. Click retry to resende the information or click cancel to get back to the page that you were trying to view"

Har det med nån inställning att göra? jag har i stort sett likadan kod på en annan sida där dyker detta inte upp.

Nån som har sett detta och har nåt förlag på vad det kan bero på?

Ingen som stått inför detta problem?

@ndersMedlem sedan juni 200032 969 inlägg

När får du meddelandet? När du försöker gå tillbaka till en sida som du har postat formulär till? I så fall, vad för formulär? Kan du använda metoden POST istället? Har du en URL att visa så vi förstår vad du håller på med?

Nej jag kan tyvärr inte visa det krävs inloggning. det sker när man tar refresh på sidan med högerklick och refresh. Jag undrade bara om någon haft detta och om någon visste vilka möjliga orsaker som fanns till det, och om någon kände till olika sätt att komma runt som jag skulle kunna testa.

Jag är oerhört tacksam för tips och förslag.

@ndersMedlem sedan juni 200032 969 inlägg

Det blir så om du försöker refresha en sida som det har postats formulär med metoden POST till. Byt metod på formuläret, eller koda om sidan. Gör redirect när du postat formuläret är ett tips.

129 ms totalt · 3 externa anrop · v20260731065814-full.29ac60f6
0 ms — hämta forumlista (cache)
0 ms — hämta statistik (cache)
126 ms — hämta tråd, inlägg och bilagor (db)