Hej alla!
Kanske inte helt rätt forum, men eftersom LarsG svarar på otroligt många problem här i ASP/VB skulle jag vilja passa på och hylla honom för äran att bli årets medlem 2001.
Grattis LarsG!
Tack för att du finns när beskymmer uppstår :D
Oj, glömde min kollega:
Ett fetgrattis till månadens medlem Vide!
Mvh Jörgen
Moderator ASP/VB
------------------
"När forumledarna är på gott humör går det också att få ett eller annat
vettigt ord ur dem." /Hypatia 2002
[Redigerat av jorgen den 01 feb 2002]
icaaqMedlem sedan okt. 20005 273 inlägg Grattis och tack för alla svar. :)
------------------
-::| a tribute to LarsG |::-
Gratulerar och tackar. Det var välförtjänt. :)
------------------
I wish I had your cocaine-confidence...
SkarreMedlem sedan apr. 20012 427 inlägg Ja, sannerligen välförtjänt! Tack för all hjälp Lars!
------------------
// Skarre
RinaldoMedlem sedan mars 20014 214 inlägg Det här var du värd! Grattis och tack för alla hjälp!
------------------
MVH
crisse6Medlem sedan dec. 20002 526 inlägg LarsG är en värdig vinnare!
Han är alltid där och hjälper en när man behöver honom!
Hur kan du allt? :)
Vi avgudar dig LarsG!
Jag vill samtidigt passa på att tack en annan kille som har varit till mycket stor hjälp under året 2001 - emission! :)
------------------
My name is Chris - Chris dangerous!
EclipseMedlem sedan juli 20003 825 inlägg Att det finns ett stort behov av Forum För Inbördes Beundran blev jag varse när jag postade en tråd i Javaforumet där majoriteten av alla inlägg handlade om vilka platser de olika personerna hade varit och när. Jätte ointressant tyckte jag.
Det är kul för webForum att de har så duktiga och aktiva medlemmar. Men jag tycker också att var sak har sin plats och det finns plats för bveundrarskaran. Kanske inte den platsen räcker till?
Det borde hur som helst inte postas allmänna gratulationstrådar i forum ej avsedda för detta.
Jag tycker precis som er andra att LarsG är jätteduktig. Men jag tycker också att en moderator borde flytta denna tråden till en där för avsedd plats alternativt stänga den helt.
Mika3lMedlem sedan nov. 20018 492 inlägg Grattis LarsG! :)
Du förtjänar det verkligen! :) :D :e
Eclipse: Det var moderatorn för detta forum som startade inlägget ;)
Men du har en poäng, den kanske skulle ha postats i Café eller nåt :q
/Mika3l
------------------
Det stora datatestet:
Ok, då börjar vi!
För att börja testet tryck alt+F4.
MK-Studios v2!
SPiNMedlem sedan mars 20007 896 inlägg Eclipse> Var det inte du som startade den tråden, där du berättade att du varit på en mässa? :OO §e ;)
mika3l> Det finns redan. :)
Grattis LarsG och Vide! ( Igen )
------------------
SPiN, bjorne.w@telia.com
jorgenMedlem sedan feb. 20012 412 inlägg "Forum För Inbördes Beundran" skulle inte jag vilja kalla det. Jag skulle vilja uttrycka det som tacksamhet för all den hjälp LarsG ger.
Visserligen är inte forumet avsett för sådana här trådar. Men eftersom jag inte sett LarsG aktiv i "lekhagen", valde jag att visa min uppskattning på ett ställe där han kunde se det. Årets medlem är inte precis något som medlemmar blir var varannan dag.
Eftersom tråden skapade missnöje väljer jag att stänga den.
Med vänliga hälsningar
Jörgen ;)
------------------
"När forumledarna är på gott humör går det också att få ett eller annat
vettigt ord ur dem." /Hypatia 2002