webForumDet fria alternativet

Skapa ny tabell...

ASP

7 svar · 187 visningar · startad av FIgg3

Medlem sedan sep. 2001354 inlägg
Frågan#1

Hejsan alla asp kodare...

Jag har funderat på detta ganska länge och ni kanske kan hjälpa mej säg att ja vill skappa en ny tabell med olika kolumner men hjälp av asp går detta? har funderat och tänkt men inte kommit på något bra snälla hjälp :)

Föresten funkar den funktionen för er att man får ett icq mess när någon svarat på frågan? det gjorde det för mig innan men det gör in det längre och ja har samma icq nr?

// FIgg3

------------------
Dont drink and drive!!! smoke shit and fly!!!

Medlem sedan dec. 200012 464 inlägg

Jo, det går. Jag bara undrar varför du vill göra det?

------------------
essentitia preter non sans multiplicandum

Medlem sedan juni 200032 967 inlägg

Föresten funkar den funktionen för er att man får ett icq mess när någon svarat på frågan?

Nej, det verkar som att det av någon anledning inte fungerar som det ska tyvärr.

Se: http://staff.webforum.nu/wf/Forum11/HTML/000120.html

Mvh,

Jag tänkte göra ett litet "samhälle" åt mina skol kompisar så när man blir meddelm skappas en ny tabell för varje meddlem eftersom vi nog inte blir så många så tänkte ja att man kunnde skappa nya tabeller för varje meddlem... eller du/ni har något bättre förslag?

Mvh mig ;)

------------------

Medlem sedan dec. 200012 464 inlägg

Ja, det går alldeles utmärkt att lagra alla i en tabell om medlemsnamn/medlemsid ingår i primärnyckeln.

------------------
essentitia preter non sans multiplicandum

Medlem sedan mars 2001309 inlägg

Jag säger som LarsG,varför ska en ny tabell.Du menar inte att du vill lägga till en ny post i en tabell ?

------------------
Är man medlem på WF så behöver man inga vänner !

Medlem sedan mars 2001309 inlägg

Jag säger som LarsG,varför skapa en ny tabell.Du menar inte att du vill lägga till en ny post i en tabell ?

------------------
Är man medlem på WF så behöver man inga vänner !

Föresten ja kom på att ja sammlar alla i en tabell ja kom på hur ja skulle göra men tack i alla fall för hjälpen är visst lite trött :)

God natt...

------------------

568 ms totalt · 4 externa anrop · v20260731065814-full.86ec41c2
432 ms — deklarationer (db)
0 ms — hämta statistik (cache)
133 ms — hämta tråd, inlägg och bilagor (db)
432 ms — ändringar (db)