Hej,
har stött på patrull i min SQL-fråga. Får följande felmess:
Kompileringsfel i Microsoft VBScript fel '800a03ee'
')' förväntas.
/borg/mystat/klubb_filt.asp, rad 50
Set objrs = Conn.Execute("SELECT tbl_player.Namn, tbl_player.Efternamn, tbl_res.AMT1, tbl_res.AMT2, tbl_res.AMT3, tbl_res.AMT4, tbl_res.AMT5, tbl_res.AMT6, tbl_res.AMT7, tbl_res.AMT8, tbl_res.AMT9, tbl_res.AMT10, tbl_res.AMT11, tbl_res.AMT12, tbl_res.AMT13, tbl_res.AMT14, tbl_res.AMT15, tbl_res.AMT16, tbl_res.AMT17, tbl_res.AMT18, tbl_res.TOTAL, tbl_res.Comp_Date, tbl_res.Comp_Name FROM tbl_player INNER JOIN tbl_res ON tbl_player.PlayerId=tbl_res.PlayerId WHERE tbl_res.Surface ='Filt' AND MONTH(Comp_Date) = & "intmonth" & ORDER BY tbl_res.Comp_Date, tbl_res.Varv")
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------^
Vad är det jag gör fel men som jag inte ser??
/S