Nånting som skulle vara läckert och även använbart vore om man såg vilka som var "online" här på forumet.
Det ser man. Allra längst ner på sidan där du väljer forum finns en lista över vilka medlemmar som är online.
Mvh,
4 svar · 208 visningar · startad av doggelito
God morgon allihopa!
Är det fler än jag som brukar ligga och komma på ideér på hur man ska programera när man sover eller försöker sova?
Nånting som skulle vara läckert och även använbart vore om man såg vilka som var "online" här på forumet.
Inte som någon chattvariant utan bara så man vet att man förmodligen kommer att kunna få ett svar inom kort, man skulle då även kunna ställa mer direkta frågor till de som är "på".
Kanske inte alls är någon bra idé men jag lära bara berätta vad jag drömde.
Tack för mig.
------------------
Motto: Flest If-taggar vinner!
Det ser man. Allra längst ner på sidan där du väljer forum finns en lista över vilka medlemmar som är online.
Mvh,
Oj, där ser man.
Jag har nog aldrig scrollat så långt ner, man kanske ska göra sig en rundtur på hela webforum, man vet tydligen aldrig vad man kan hitta!
Till version 6 av forumet så kanske man kan lägga in namnen på de som är online in i alla forum samt flytta upp dom i toppen istället för botten.
Visst är det bra som det nu också men man vet ju inte alls vad de övriga har för inriktning och intresse, är man inne i asp, vbscript-forumet t.ex. så vill man ju se om det finns någon där som kan hjälpa mig.
------------------
Motto: Flest If-taggar vinner!
Förslagsvis gör du ett inlägg i Staff så att alla kan diskutera idén (som är utmärkt med lite utveckling).
Mvh, Vide
Moderator, wF